søndag 1. januar 2012

Happy New Year

-så er nye året igang...
Jeg feiret 2011 siste timer, -og starten på nye året iført kjole...
-invitert på en aldeles nydelig middag hjemme hos fam. Store Bump...

 Ett par timer senere tok jeg ett glass vin hjemme hos meg selv igjen...
-som en stille "Skål for nye året, -måtte det bringe lykke!" -eller noe sånt :)

Denne første dagen er (som vanlig) litt trist... 
-pappa "Lille Bump" reiser på jobb og blir (etter planen) lenge borte...
Jeg føler... "stakkars han som må reise fra sin lille Bump" 
-kjører han til siste fergen ikveld... -så går flyet imorgen tidlig...

Jeg kommer til å vere på "liggebesøk" hos fam. Lille Bump framover nå...
-så mamma'n slipper å vere alene der hele tiden...
For meg blir det en god del varmere en hva jeg klarer å få til i huset her...
-det er sikkert bra for mine vonde skuldre og armer også :)
Jeg skal forsøke meg på jobb igjen imorgen...
-starter med 50% og håper veldig på at det skal gå bra...

Og forresten... 
-mitt gode "spare til kamera" forsett holdt i ca. 16 timer idag...
Det er ikke enkelt... -men fyssj for den som gir opp så lett...
Det tenker jeg ikke å gjøre helt enda...
Gi opp altså... 
-jeg skal spare pengene før jeg eventuelt kjøper dette kameraet...
-og jeg VIL fremdeles ha det!!
For det jeg har nå tar ikke gode nok bilder...
-det blir "suddigt" som dette oftest...
-og motivet er jo aldeles NYDELIG så det er såååå kjedelig...

Motivet her skal forresten bli storebror om ca 8 uker...
-og jeg gleder meg :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...