onsdag 12. oktober 2016

Fine dager...

-slik kan en høstmorgen starte....
Dette var sist fredag, men været har jo vert like fantastisk i ukevis nå...
Planen min er at det skal fortsette slik enda en stund...
-det er så fint med helt vindstille og sol...
Til og med travle dager blir lettere med slikt høstvær...
-både denne og neste uke er ganske opptatt med ting jeg skal og må på fritid....
+en god del "burde fått gjort" -som jeg vet jeg ikke rekker...
Det gjør liksom ikke så mye når solen skinner....
-jeg blir ikke så stresset som jeg pleier å bli av travle tider, og det er jo kjempefint...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...