søndag 2. oktober 2016

Fin lørdag...

-på Stolmen...
Jeg lånte med meg Frk. Bumpen og kjørte ut dit idag...
-siden ett av tantebarna mine med familie var på besøk der...
Det er jo så greit å kunne treffes når noen først reiser ut her på besøk...
-det er jo ikke spesielt ofte jeg treffer de jeg er tante til lenger...-egentlig...
Ikke så veldig ofte mine barn treffer sine søskenbarn lenger heller...
-og enda lenger er det mellom hver gang jeg treffer mine....
Vi er forskrekkelig lite flinke til å omgås med familien...
-eller mulig det bare er meg som er/har vert så veldig lite flink med kontakt...

Denne dagen var i allefall veldig hyggelig synes jeg...
Ikke minst fordi alle ungene (4 av Bumpene mine) og de tre besøkende barna...
-fant tonen og storkoste seg sammen selv om de aldri hadde møtt hverandre før...
Slikt liker jo Besto, -har Bumpene det bra så har Besto det enda bedre ;-)
Besto`s "lille flis" er ikke så liten lenger...
-halv fem år allerede...
  

2 kommentarer:

  1. Det var väl kul att träffa lite släktingar , ha en bra vecka.

    SvarSlett
    Svar
    1. En jättebra dag, och här är bara så soligt och skönt nu...lite kyligt på natten men en fantastisk fin höst vecka just nu...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...