tirsdag 27. oktober 2015

Se min kjole....

I vår/sommer søkte jeg etter hekleoppskrifter for å lage noe til "vente på" Bumpen...
-alt fint jeg kom over ble skrevet ut og lagret...-kjekt å ha :-)
Jeg har laget en liten jakke til Bumpen men den er ikke ferdig montert enda...
-nye prosjekt er jo mye mer spennende en å sitte å feste tråder....

Heklingen fikk pause da jeg reiste til Mallorca 
 -selv om jeg hadde et nytt mønster og garn med meg i tilfelle jeg skulle kjede meg....
Siden har jeg hatt dette liggende i vente på kjedsomheten...
-samme garn og mønster var forresten med på uken til Lesvos også :-)
Garnet ble jo nesten utslitt før jeg hadde fått fått heklet en maske....
-for et par uker siden ble det endelig tatt i bruk og "Prosjekt Kjole" var igang...

Det ble noe kjoler den neste uken...
-disse er til salgs om noen er intressert ...- 400kr pr stk...
De tre øverste passer til frøkner på ca 18-24 mnd...-den nederste til ca 2- 2,5 år



Det ble jo bråstopp i heklingen da jeg falt å skadet skulderen sist fredag....
-når jeg ev. kan klare slike sysler igjen er foreløbig uvisst....
Armen i fatle og vente på bedre tider er hva som gjelder nå....
-Skikkelig Kjedelig-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...