torsdag 18. juni 2015

Snart helg....

-bare to dager igjen til sommer fri....
Kveldsvakt og påfølgende dagvakt går jo nesten i ett...
-jeg rekker ikke mye mer en hjem å sove 5-6 timer mellom de skiftene....
Det blir så bra å kunne legge jobben og klokken på hyllen i morgen ettermiddag...
-slippe å tenke på hvem jeg skal innom å dusje idag...-hver morgen...
Slippe ha hodet fullt av "andres" små og store problemer/gleder og sorger...
-og oppgaven med å gjøre tingene skikkelig, og dagene så bra som mulig for de jeg er innom...

Ett avbrekk på tre uker....-det føles som det med fordel kunne vart lenger...
-jeg trenger påfyll og opplading av min evne til å "gi av meg selv"....

Planen er å ha det gøy... -slappe av...og nyte dagene...
-selv om ikke sommervarmen kommer har jeg jo andre koselige ting jeg vil bruke tiden på...
Han ligner litt på meg denne...
-påminner litt om hvordan jeg føler meg liksom...

Ha en flott torsdag :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...