torsdag 18. juni 2015

Klovne prosjekt...

Jeg har brukt tid på å lære noe nytt den siste måneden...
Hekling har jeg liksom aldri fått helt til før...
-jeg fikk alltid skikkelig vondt i nakken siden jeg liksom måtte tviholde på heklenålen....

Jeg ble både forundret og stolt da jeg var ferdig med denne...
Mønsteret var på engelsk og de ulike delene så ikke videre bra ut....
 Magien skjedde da den ble stappet og montert...
Jeg syns den ble skikkelig kul...
Den var planlagt som en bursdagsgave...
-siden jeg og Bumpene hadde snakket om klovner her tidligere....
Store Bumpen likte gaven....
 I skrivende stund er Lille Bumpens bursdagsklovn ferdig heklet..-og delvis montert....
-det er monteringen som er vanskelig og mest tidkrevende....

Som jeg viste på sist innlegg jobber jeg med noen til...
-de to frk. Bumpene skal jo selvsagt også få seg klovner....
Og muligens blir det noen for salg også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...