søndag 21. juni 2015

F.F.F.F og F for....

-fantastisk, -fritid, -ferie, -flink....-og flytt...

Det føles BRA rett og slett... -å få sommerfri...-ferie... :-)
(-det var de 3 første F'ene)
Andre klovnen ble ferdig og gitt bort til Lille Bumpen idag...
-jeg har hatt Store, -og Frk. Bumpen på ligging her inatt...
-og laget kake til Lille Bumpens selskap...
(-det dekker nok Flink..)

Siste F gjelder "Kastanjehagen"....-ikke meg...
-jeg har så smått startet prosessen med å flytte bloggen til eget domene...
Vi si, -jeg har eget domene og prøver meg frem litt for å få ting til å fungere, -samt se bra ut der...
-det er litt vanskelig når jeg igrunnen ikke aner hva jeg holder på med...
Det føles fryktelig skummelt å skulle gjennomføre selve flytten...
-risken er jo at alt jeg mister, -eller roter til alt jeg har lagret her på blogspot.no...

Satser på at Buddha viste hva han snakket om...
Det er jo slett ikke slik at jeg tror at jeg kan...
-men jeg kan forsøke, -så vil det nok vise seg om det går bra eller ikke....
(-med heklingen gikk jo det strålende....)

Ha en fin kveld :-)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...