tirsdag 28. april 2015

Det ene blir fort noe annet...

-her hos meg...
Jeg ble ferdig med vårrengjøringen på badet igår kveld...
-nå er det (nesten) orden på sakene...
Altså, -jeg hadde fem store krukker med "body lotion" som jeg ikke klarte å kaste...
-en fordi jeg fikk den i bursdagsgave og den er veldig god...
Tre fordi de dufter vanilje, -og en som ikke er min men ble satt igjen her av en venn...

Jeg får bare ta meg i nakken og smøre meg inn til de blir brukt opp...
-jeg KAN rett og slett ikke kaste "vanilje"...
En del hår produkter ble også spart, og litt "kanskje jeg kan bruke" sminke...

Men ellers så gikk en god del i søppelposen..
-med lett hjerte og veldig god samvittighet...

Når jeg jobber slik flyr tankene litt både hit og dit...
Det ligger jo minner i det meste av sakene mine... 
Igår var jeg innom i Thailand, i Moss, i Sverige, på Fana og litt andre steder...
-etter hvert som ting forsvant i søppelet...
Da jeg tok i et smykke som skulle i posen fikk jeg plutselig en ide...

"Her har jeg jo pynt til treet mitt"

-så sparte jeg det, -og fant flere andre ting jeg kunne gjenbruke...
Noe måtte demonteres og lages om til nytt...
-og noe kunne brukes som det er...
Badet ble ferdig i en fei...
-for jeg ville jo se hvordan dette tok seg ut i treet...
( det har stått uten pynt fordi jeg ikke fikk det til å stå ordentlig i ballongen)
Jeg kjøpte forresten de to flotte duskene i Marokko..
Det skal ikke være så mye greier på mitt tre...
-men jeg vil nok ha litt mer en dette med tid og stunder...
Det ble veldig greit slik det er nå...
-men litt mer (Kastanjehagen) farget syns jeg det må få...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...