onsdag 6. mai 2015

Urk :( for dårlig dag...

-våknet opp grundig syk og elendig idag...
(-det burde igrunnen ikke vert noen stor overraskelse..)
De siste ukene (når jeg tenker etter) har jeg følt meg irritabel og hatt usedvanlig kort lunte...
-jeg har vert veldig trøtt, hatt vonde bein, -en del hodepine og stivhet i nakken...
Det har knirket noe veldig i ørene, -og jeg har hatt litt feberfølelse til og fra...
-jeg har ikke følt meg i superform...-men heller ikke syk...

Utenom jobbing, så har jeg puslet videre med vårrengjøringen (gjesterommet ble ferdig)
-og jeg hadde de tre eldste Bumpene på ligging fra fredag til lørdag...
Jeg har også fått mer pynt i treet mitt, og nå er jeg helt fornøyd....
Bortsett fra at jeg stadig roter til hele kjøkkenet her...
(-og drøyer alt for lenge før jeg rydder det igjen...)
-så er det bare soverommet mitt som gjenstår av den store vårrengjøringen...
Det er ryddig og rent nok...-egentlig... 
-planen er bare en gjennomgang av alle klær og kvitte meg med det som ikke brukes...
Det haster jo slett ikke!!

Jeg har bare ligget her idag... -og gremmet meg :(
Når jeg ligger helt stille går det ganske greit...
-så snart jeg prøver meg opp på beina kommer jeg på hvorfor det er best at jeg ligger...

I skrivende stund har hodepinen sluppet taket...
-og jeg venter på ork til å innta litt føde...
Det hadde jo vert greit å få sovet litt men så heldig er jeg vist ikke...

Det tegner altså til en laaaaang og kjedelig kveld....
-utenfor skinner solen...

Håper jeg våkner frisk og rask imorgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...