onsdag 10. september 2014

Fridag....

Igår dro jeg hjem til mamma'n min direkte etter jobb...
-hun hadde bursdag...
 
Idag var det var tid for litt hårfix...-igjen...
 Etterpå var jeg innom på besøk hos en kollega noen timer...
-det var skikkelig koselig...
(-og tusen takk for deilig lavkarbo lunch..)
Var også en kjapp tur på biblioteket å lånte tre bøker...

Testet ett par nye lavkarbo oppskrifter da jeg kom hjem...

-den øverste var god... -den nederste var ikke fullt så god... 
Men det er greit å teste, -gøy å prøve nye oppskrifter...
-selv om ikke alt blir like godt...

Nå er det leggetid...
-jeg har kveldsvakt imorgen og kan sove lenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...