søndag 14. september 2014

Bumpe helg...

-jeg lånte disse fire fra lørdag til søndag...
Fyllte opp bilen med seter og tok oss en runde rundt vinnesvatnet...
-i det fine været...
Kjempekoselig å rusle runden der med denne gjengen...
-vi tok oss god tid og hadde flere pauser underveis... 
Alle broer, stokker og spennende utfordringer skulle jo prøves... 
-og flere benker skulle sittes på...
 De var ganske slitne da vi kom hjem igjen...
 -og det var godt med kveldsmat...
 Leggingen gikk overraskende greit :)

Det var faktisk jeg som våknet først idag... (kl 7)
-eller, -det er nok feil å snakke om soving/våkning med to av Bumpene i sengen...
De snurrer, sparker, vrir seg, snakker og grynter i søvne...
Jeg fikk en fot i øret en eller annen gang inatt... 
-og så plutselig begge to føttene i nærmest strupetak rundt halsen... 
Store Bumpen hadde snudd seg på tvers over hodeputene...
-det er liksom bare å gjøre seg så smal en kan ytterst på sengekanten...
Klore seg fast og prøve å unngå å ramle på golvet...
-det blir jo ingen ordentlig søvn av slikt...

Slik så besto's "lille flis" ut etter nattens aktiviteter ;)
  Nå skal jeg kjøre Lille Bumpen og storebror hjem...
-de andre to ble hentet tidlig siden de hadde planer for søndagen...

Mine planer er å ta en tur ut til mamma'n min...
-og så hjem å slappe av...-sikkert...

God søndag!

2 kommentarer:

  1. Vad kul för alla barnen att vara tillsammans med mormor, farmor och gott med en fika ute.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jag hade kul med :) Dom fick springa av sig och var lagom trötta när vi kom hem igen, -som ju var "besto's" snediga plan... Här är ju inte så mycket plats för aktive barn, 4 lugne går bättre ;)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...