lørdag 20. september 2014

Fikk flotte roser...

-i går kveld, -det er det jo alltid veldig hyggelig å få...
Jeg er ikke flink til å kjøpe blomster til meg selv...
-men vist gjør det seg med litt friske roser i en vase (-eller norgesglass..)
  
Fri fredagen gikk med til mest huslige sysler, klesvask og oppvask...
-litt Bumpe passing, og en del mailer og telefoner hit og dit...

Jeg fikk forresten denne i gave for en stund siden...
 Den venter på en ekstra spesiell fantastisk GLAD dag...
(-om forhåpentligvis ikke så lenge..)
-da skal jeg feire og skåle med meg selv...
Det gleder jeg meg veldig til...  

Ønsker alle en fin fin helg!

2 kommentarer:

  1. Tack för igår, fina rosor du fått . Jag hoppas också det går igenom snart, så du kan fira.trevlig söndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, hoppas jag med ;) Nu är det iväg på konferens två dagar... Ha en fin fin dag :)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...