torsdag 22. mai 2014

Vel...

-det har gått enda en uke uten blogging...
Jeg ble ferdig med "hvile og avslapp" i helgen...
-siden har det liksom vert jobb og sånt ;)
Idag er det fridag igjen. -den først og siste denne uken....
Liten oppsumering siden sist:
Fredag tok jeg skikkelig stor rengjøring her...
-gikk "turen min" også...
Laget meg litt tapas på kvelden...
-måtte jo teste det nye tapas brettet mitt...
Lørdag var jeg "besto" på 17 mai...-var på grill besøk hos Store Bumpen...
-og stekte lapper ute i fin været...
Søndag var været nydelig...
-jeg satt ute å leste hele ettermiddagen...
Så ble det grill ettermiddag hos fam. Lille Bump på tirsdag...
-til skodden kom å la en demper på sommer stemingen...
 
Igår ?? -slappet sikkert av da også...

Idag... -falt jeg rett og slett for fristelsen...
 (-muligens idiotisk..-siden jeg helt mangler grønne fingre...)
-gjør altså ett forsøk på å få litt "hage" utenfor her...





Nå skal fridagens siste timer nytes...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...