fredag 16. mai 2014

Pjuhh...

-så vanvittig godt med helg...
Jeg følte meg litt slik i kveld...
-etter 9 jobbedager på rad...

Meg og blomster passer rett og slett ikke sammen har jeg funnet ut... 
-av alle de plantene jeg hadde her  for en stund siden...
(-da jeg liksom skulle øve meg på å få grønne fingre..)
-står nå bare tre uttørkede stratter igjen...
 Jeg ser dem ikke -de blir plasser og glemt...
Planter og blomster er finest ute... -ville, -eller i andre's hager :)
 -de legger jeg ofte merke til...-av en eller annen grunn...

Jeg har langhelg, -den skal brukes til å gjenopprette litt privaliv...
-ta hverdagen tilbake liksom...
Har bare parkert meg selv og normal livet den siste uken++
-bare vert opptatt med dette...
  En opprydding behøves, -jeg skulle jo helst hatt et kontor system til greiene...
-greit å slippe å sitte midt i stuen med alt av papirer...
Jeg får tenke ut en "lur" løsning på det etter hvert...
-første prioritet nå blir å sove....
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...