tirsdag 27. mai 2014

Forandring...

-ikke nødvendigvis forbedring...
Håret skulle klippes og fornyes litt igår...
Resultatet ble... -litt for blond, -og litt for kort i luggen...
-hodepine og litt labert hummør...
 For å bedre på det hele (-helst humøret) -tok jeg kameraet med å ruslet ut en tur...
(-håret behøver noen dager's tilvenning)
Ut å ta bilder altså, -av blomster, trær... -naturen og annet fint...
-bare gå slik "å se etter" er skikkelig avslappende...
Før jeg viste ordet av det hadde jeg gått tur til Sjenestølen...

  Der ute er det så fint...

 Jeg logget meg inn i boken også selfølgelig....

 Ha en flott dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...