mandag 17. mars 2014

Helgen...

-har bare vert ro og avslapp...
Store Bumpen ringte fredag og inviterte meg på middag...
"vil du eta pizza med meg?? -da e paprika og ost i'an"...
Sånt blir jeg jo glad for... -takket selvfølgelig ja...

Lørdagen var jeg først bitelitt huslig...-og vasket over gulvene her...
 -så rigget jeg til med ost og kjeks, -fyr i ovnen, -og leste bok...
Boken "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson
-var virkelig veldig bra... -fantastisk rett og slett...
Jeg strekk leste den...-og kan godt lese den en gang til...-eller fem...
-anbefales veldig...-den traff på en måte...
 Bortenfor ost og kjeks sto dette lysfatet...
-altså det står der enda...
Jeg vil bare vise hvor hjertene og den lille vasen havnet...
Slik... -sett fra sitte høyde...
-den lille vasen er ment til blomster...-i små mengder...
Snøklokker... -en nyperose...-eller løvetann...
-hva som helst smått som jeg føler for å plukke... -og ha i den...
Eller den kan stå der tom...
-den er jo søt helt alene også...

Søndagen ble brukt til papirarbeide... 
-hadde diverse etterslep på det feltet så hele dagen gikk med denne gangen...

Nå er nye uken godt igang...-uke 12 -og over halvveis i mars...
Det føles ikke så veldig vårlig utendørs her idag...
-men det kommer seg kanskje...
Blir liksom mindre og mindre overrasket når finværsdager dukker opp...

Ønsker alle en flott ny uke :)
 
 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...