onsdag 12. mars 2014

Grønnsåpebad...

-og venstre hånds skriving...
Jeg sitter her å bader lillefingeren min litt...
-en flis ble plukket ut av den på fredag...
Men jeg hadde vist ikke fått ut alt rusk og verk så jeg fant det best å åpne igjen...
-nå sitter det så dypt at jeg ikke kommer inn ordentlig...-så derfor grønnsåpen...
Satser på at den kan få åpnet resten...-og rense opp...
Tannbetennelsen ble ganske akutt i går kveld...
-trykket flyttet den liksom oppover til kinnet...-en liten hevelse "poppet" opp der....
-så fikk den påfyll en gang på dagen idag da det igjen ble rimelig akutt...
 
Jeg tror ikke penicillin kuren virker denne gangen...

Det hovnet altså opp og ble kjempespent i området..-verket intenst av trykket...
-så "poff" slapp trykket og hevelsen forduftet...
-fant den igjen i kinnet ikke så lenge etterpå...-der er den bare litt øm...
-føles når jeg gjør grimaser, svelger eller sånne saker...

Jeg er på kurs disse dagene... 
-det var faktisk ingenting å grue seg til...
Fant Leirvik på første forsøk jeg...-og det er jo en super plass egentlig...
Begriper ikke hvorfor jeg ikke har reist dit oftere...
-noen kjekke butikker der også...-spesielt 5 høns som ligger rett ved hotellet...

Det har blitt litt vel lange dager for oss som reiser frem og tilbake...
-nå skal bare morgendagen fullføres også, -så er det klart...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...