torsdag 13. mars 2014

Godt...


-da var kursbeviset på plass :)
-og tre lange "reise til Stord" dager avkrysset...
Tolv timers dager (-reisetid inkludert) har vert i lengste laget...
-det er godt det snart er helg...

Jeg har blitt flere hakk klokere...-tror jeg...
-det var jo ganske mye å sette seg inn i...
Akkurat nå føles hjernesubstansen relativ tom...
-men regner med alt sammen kommer på plass litt etter litt... 
Følte liksom at jeg fattet poenget...

Idag har betennelsen vert snillere også...-altså den i tannkjøttet... 
-mulig kuren virker likevell :D
 Fingeren fikk jeg ingen skikkelig orden på igår..
-men det føles bittelitt bedring der også...

Jeg nevnte den kjekke butikken like ved hotellet i innlegget igår...
-her er link til nettbutikken deres...
Fem høns
Jeg hadde sikkert kunne gått rundt der i timesvis...
-og likevell ikke rukket å se på alt de hadde...
Et voldsomt utvalg av varer, -veldig mye fint...-spesielt og kult...
Vi hadde en time venting før kurs start tirsdag morgen...
-den brukte jeg på å titte rundt der inne...-og plukket med meg litt småsaker...

 Et par tre hjerter..
En bitteliten søt vase... 
Dette metall skiltet...
-og tre kopper med "kloke" Buddha sitat...
  Egentlig lette jeg etter en tavle...-eller noe som kunne passe i gangen...
-helst noe jeg kunne henge nøkler på også...
Har funnet bildet på nett av denne...-den jeg hest vil ha...
-men finner selvsagt ingen butikker som har den.... 
Burde ikke være så vanskelig å lage selv..-tenker jeg....
-men jeg vet ikke om jeg trenger flere "nye" prosjekter "på vent"...
Hadde vel vert greiest å fullføre noe av de jeg allerede har først...-sikkert!!

Jeg må nok legge meg litt tidlig ikveld...-kjenner jeg....
God natt :) 
 

2 kommentarer:

  1. Aldeles vedunderlege bilder av det landskapet. Ja på Fem Høns manglar det ikkje på utval i både ditt og datt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Var skikkelige flotte dei dagana eg var på kurs... -og JA på Fem Høns hadde dei alt og litt til, men ikkje nett den greien som eg absolutt skulle ha tak i...
      Forresten er da oftast sånn at da eg "etter langt om lenge" endelig bestemmer meg for at eg vil ha...-finns liksom ikkje lenger...
      -Mulig eg bruker for lang tenketid... -før eg greier å bestemma meg...

      Men eg fant ein masse fint der...FINT -eg godt kunne tenkt meg.. -men slett ikkje verken behøver eller har plass til...-da gjeld å begrensa seg.
      Ein kul liten stige og ein skinn elefant (-grusomt søt i sin stygghet) -blei avsluttnings shoppa rett før eg innførte kjøpestopp....



      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...