fredag 8. november 2013

Juhuu...-det ble helg :)

-det var deilig å bli ferdig med arbeidsuken...
Igrunnen har eg sett fram mot helg helt siden tirsdag...
Forkjølingen og hosten plager meg på andre uken nå... 
-så det begynner å bli skikkelig slitsomt...

Men...-nå er det HELG!!! 
 -jeg ble ferdig med strikke prosjektet mitt igår...
 Så ikveld har jeg vert på en liten utdeling's runde...

"Liten flis" -som slett ikke liker nye klær...
 -var den eneste jeg fikk lokket til å prøve ikveld...
 Når genseren var kommet på... -stilte hun villig opp som modell også...
 Den passet bra...
 Litt grimaser til fotografen...
Det er gøy å bli fotografert...-og så se på bildenene etterpå...
 Nydelig Liten Flis...
 "Liten Flis" og mamma'n
 -som forøvrig var fotografen ikveld...
 Ferdig !!!
 Store Bumpen orket ikke prøve sin siden han ikke følte seg bra ikveld...
-og Lille Bumpen sov da jeg kom dit...

Ønsker alle en riktig fin helg :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...