onsdag 13. november 2013

Endelig...

-føler jeg meg bedre...
Etter fire-fem dager helt utslått og ganske uvirksom... 
-tror jeg kroppen har vunnet over viruset...
-alle molekylene er nok ikke helt på riktig plass enda... -men bedre er jeg!!
Her har jeg oppholdt meg...
 -og dyttet i meg bl.a. disse sakene...
Det er ganske merkelig når en sitter/ligger slik å stirrer i veggen dag ut og dag inn...
 -å føler seg ordentlig elendig...

Jeg har sett på denne veggen...
-og den irriterte meg bare mer og mer etter som dagene gikk...
Obs: 
 Dette er veldig nærbilde av veggen, etter at jeg har fjernet en litt løs tape stripe...
-det gjør det jo mye mer synlig en det egentlig var...
 Disse har jeg også fundert en del på...sånn litt til og fra...
-ikke spesielt synlige annet en på bilder...(-det er gamle sparkel flekker)
-men jeg vet jo at de er der...
Idag (-med et snev av bedring og ork..) -bestemte jeg meg for at NÅ er det snart på tide...
-å få orden på dette her...

Handlet med meg litt saker da jeg var en tur på butikken...
-så får vi se om det kan bli noe fiksing etter hvert... 

Tanken på julegaver har også surret rundt i influensaen...
-det blir som oftest et kjedelig stress med hele julen...

Jeg begynte så bra, -kjøpte første julegaven tidlig i oktober...
-tenkte YES... -nå er jeg igang...tidlig og bra, iår skal jeg ikke stresse...
Men...-så solgte jeg den... -og var tilbake til 0 igjen...
-så var jeg på "storparty" -der kjøpte jeg jo greier også...
Det meste var til meg...
-og det som ikke var det... -tror jeg likevell ikke jeg vil gi bort...

Nå i skrivende stund... -har jeg noen idèer på plass og litt kontroll på sakene...
En STOR mulighet for at jeg faktisk kan bli ferdig med alle gavekjøp før 1 des...
-det hadde jo vert supert...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...