lørdag 30. november 2013

Advent...

-og 1 desemberdagen imorgen...
Jeg fikk meg enda en omgang med forkjølelse/influensa...
(-historien gjentar seg fra sist vinter..)
Det ble verre denne gangen...-selv om jeg har ligget nærmest flat siden onsdag..
-virker det som det rett og slett ikke vil gi seg...

Vel... idag har jeg dratt frem kassene med pynt og rotet litt gjennom dem...
-fått opp adventstjernen og et par andre lyspunkter her...
Juleserviset kom på plass i skapet... 
-ellers er alt en salig røre her...-som vanlig :/

Jeg har ikke pakket inn flere gaver... 
-men de jeg ikke var klar med.. -er nå på plass her... 
(-kom med posten..-veldig greit..)
Jeg har en siste jeg venter på...-er slett ikke sikkert den kommer frem før jul...
-da får det heller bli bursdagsgave...

Jeg nevnte vel sist lørdag at jeg hadde diktet på rim...
-grunnen til det var dette...
 -altså en veldig hemmelig adventskalender...
Den var jeg en tur ut å leverte til mamma'n min i ettermiddag...

Hun fikk en av meg for (tror jeg) 11 år siden...
-og nå var det på tide med en ny... 

Denne gangen har vi gått sammen om det... -mine barn og jeg...
-siden hun påpeker at hun slett ikke vil ha julegaver...-har alt hun behøver osv.osv.
Vi hadde jo så veldig lyst å glede litt likevell... 
-da håpet vi at en liten adventskalender skulle bli gøy denne gangen også...

 Det har iallfall vert veldig gøy å lage den til...
 -før jeg pakket inn tok jeg bilde av hver eneste ting...
Jeg tenkte først jeg skulle lage et lite kalender innlegg pr. dag frem til jul...
-men...-kanskje det bare er dumt...

Nå er det på tide med litt avslapp igjen..
-ha en fin adventstid.... 

2 kommentarer:

  1. Spännande med en sådan adventskalender , du är påhittig .
    Jag har också julat lite och putsat alla fönster .Trevlig advent på dej.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack det samma... Brev skickades till dej igår :)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...