tirsdag 29. mai 2012

Overraskelse...

-en hyggelig sådan....
[Det er faktisk ikke alltid jeg blir glad for overraskelser...jeg er litt sær sånn] 
[-merk, det var en overraskelse at lille pus ventet kattunger...-og at brønnen var tom]
 Men dagens var veldig så hyggelig...
Da jeg kom hjem fra kveldsvakten var det nemlig flett nye bremser på bilen min...
 -jeg ble kjørt til og fra jobb... -og så hadde fam "Store Bump" mekket og ordnet...
Jammen er jeg heldig :)

Altså, jeg var klar over at nye bremser måtte til...
-og delene var bestilt på verkstedet... (-men jeg fikk vite at de ikke var kommet enda)
Så jeg var veldig glad at jeg ikke hadde noe kjøring på planen før onsdag...
(-og den turen kunne eventuelt unngås også) 
-til torsdag burde jo delene vere på plass tenkte jeg...
Jeg ville jo unngå kjøring så mye som overhode mulig siden jeg hørte skumle lyder...
-og helst ikke ville ende i grøften med et brak...

Nå kan jeg kjøre trygt igjen...-forhåpentligvis lenge, lenge... 
(-bildeler er dyrt... -og føles som en unødvendig, uforutsatt utgift...-hver eneste gang)
  Det blir over 5000 kroner denne gangen...*sukk* -jeg som sparer til rest skatten...
-men, heldig er jeg likevell... -jeg fikk jo bremsene på idag :))
Snart er bilen helt som den skal vere...
-og da tror jeg den kanskje klarer EU kontrollen uten noen merkostnad...

 Jeg tror kanskje jeg skal invitere meg selv på middag hos fam. Store Bump imorgen...
-som takk for hjelpen...
Da kan jeg jo handle inn og lage middag der oppe :) 
 -siden jeg ikke har vann i huset her passer jo det aldeles utmerket...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...