torsdag 24. mai 2012

Besøk...

-på favoritt trappen...
Lille Bumpen er helt enig med meg om at trappesitting er supert...
-når det da kombineres med is og en giffel eller to er livet helt nydelig...-og klissete...
Det er jo sol og fine varme dager her nå...
-så jeg sliter trappen litt hver dag...


 -med og uten selskap...
Det er jo Store Bumpens dag idag... -han fyller hele to år...
-han feires med barneselskap og kos på terrassen sin... 
Jeg minnes jo veldig denne tiden for to år siden...
-da jeg bare ventet og ventet på at dette nye lille mirakelet skulle bli født...
Og jeg skulle bli "Besto" for aller første gang....
Han tok jo forskrekkelig lang tid på seg gutten....
-fra han meldte sin ankomst...
Siden har han vert relativt rask av seg...-med det meste :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...