tirsdag 20. desember 2011

Tror nesten...

-julenissen har lest gårdagens innlegg...
Idag har alle rundt meg vert bare hjelpsomme og snille...
-nå jeg kjenner julestemningen kommer snikende...
Jeg ble vekket, hentet og kjørt til legetimen min på morningen...
-fikk handlet inn litt julemat og drikke (brus) i samme slengen...
Så hadde jeg et par timer under teppet (sliten som jeg er)
-på ettermiddagen kom begge bumpene og foreldre 
(minus pappa store bump som var på jobb)
Juletreet ble satt i fot, pyntet og fikset for meg...
Så nå ble det virkelig jule'te her i huset...
Herr og fru Nisse har fått ny plass i år...
Jeg satte sammen en pepperkake kirke her en kveld...
-nytt av året å lage kakehus...
Og så har jeg omsider fått ved i hus....
-en sms, tlf tilbake...avtale gjort...et par samtaler til, -og alt ble ordnet...
Bil lånt,-veden hentet, hjemkjørt og båret i hus...
-20 sekker fin ved ligger nå i kalde rommet...
Tusen takk til "Bumpe pappa'ene" som fikset og ordnet det hele :)
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...