fredag 16. desember 2011

Takk....

-til alle dere som leser...
Overveldet over kjekt tall på telleren min idag...
-det er utrolig at jeg har hatt hele 4500 visninger på bloggen min...

Det er fantastisk egentlig :)
-og veldig hyggelig....

Det at folk leser gjør mine skriverier mer givende (for meg) ...
-så jeg er veldig takknemlig og glad... 

Snart skal jeg en liten tur til "by-siden"... 
-se om jeg kan få ferdig resten av julegavene...
Det er nok ikke spesielt lurt å reise på en fredag ettermiddag...
-men jeg velger enkleste vei...
Og hiver meg med fam. Lille Bump denne gangen...
-da slipper jeg jo kjøringen og er bare med...
Ganske behagelig egentlig, og det er jo stort sett slik jeg reiser...
-er med den ene eller den andre som skal noe...
Det er jeg også veldig takknemlig for at jeg får lov til...
-snille og omtenksomme barn er jeg heldig som har...
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...