lørdag 31. desember 2011

Ett døgn...

-igjen før 2011 også er historie...
Med på "det som ikke var så bra" listen...som jo hadde en del punkter i år...
-ville det seg slik at enda en ting skulle føres idag da vaskemaskinen streiket...
Nå syns jeg godt at resten av eventuelle negativiteter... 
-kan vise seg, og gjøre seg ferdig i løpet av nærmeste 23.55 timene...

For jeg er trøtt av å fundere ut blogg innlegg når saker går på tverke...
-det skal jo liksom vere litt givende og hyggelig med bloggen...

*sukk*
 Men så over til neste år da, -heller...
2012
Nyttårs forsett og slikt...

Joda, jeg skal også neste år gjøre så godt jeg kan...
Ut over det så har jeg bestemt at jeg faktisk SKAL kjøpe det kameraet jeg ønsker meg...
Det er dyrt og jeg mener bestemt at det er galskap....
-å bruke så mye penger på "luksus ting"...
Altså jeg kan fint klare meg uten (jeg har jo et vanlig kamera) 
-og jeg MÅ jo ikke nødvendigvis ta bilder støtt...
Men nå er det likevell slik at jeg VIL VIL VIL ha det...
-så da har jeg lagt en liten slagplan :)

Jeg har tenkt (det gjorde litt vondt) at om jeg lar vere å kjøpe sigaretter...
-så kan jeg ta de pengene og legge dem på en samle til kamera konto...
Med litt kjapp hoderegning burde jeg da kunne kjøpe kameraet en gang i mars...

-iallfall skal jeg ikke kjøpe noenting før pengene er ferdig inn-spart på røyk... 
Da vil det jo vise seg om jeg har viljestyrke... -og klarer å slutte å røyke....
-går det greit kan jeg begynne å spare til hus...bil..eller hva som helst :))

Dette er altså planen :)
-så vil jeg ønske alle rundt omkring ett veldig fint 
2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...