søndag 24. april 2011

Påske dager...

-og våren har definitivt kommet :)
Bare på noen dager har det blitt grønne blad på busker og trær...
-og det spirer og gror med markblomster litt både her og der.
 Det er bare flott :)
Jeg har hatt delvis fri og delvis jobbe påske...
Fri torsdag og fredag, og jobbing lørdag, søndag.
Torsdag var været litt disig og ikke så veldig varmt, 
men vi bestemte likevell å gå den årlige påsketuren til en strand for å grille pølser..
Vi valgte en ny strand iår for den vi gikk til sist år var ikke så fin lenger...
-og veien dit er litt tung å gå for noen.
Så vi la svei... -faktisk ble vi hele 20 stk + 2 hunder...
-med ryggsekker og bæremeis og noen vanlige bæreposer også.
Vell fremme var det bare å gå igang med leting etter brennbart materiale.

Etter en del leting ble det nok til et bål 
Vi var der noen timer..."spidda pølser på bål", drakk kaffe, hadde spørrekonkurranse
og ellers bare kosa oss :))
 Jeg måtte jo ta et bilde av navnet på stedet også siden det sto så fint skilta der...
Var en utrolig koselig dag !!
 Når vi kom hjem igjen var alle trøtte og slitne, 
men vi tok likevell en avstikker for å bli med å bade hundene som var med på turen.
Etter havbading behøvde de skylle seg i ferskvann litt.
Da kom regnet også, så det ble litt kjølig...
Vi kjørte hjem igjen. 
Torsdag kvelden spilte vi fantasi...fikk da trimma lattermusklene også :)

Fredagen kom med et strålende fint vær, vi var ute hele dagen.
Grilla på terrassen hos min datter, nok en hyggelig påskedag.
Og så var det jobbing... etter jobb idag kom regnet igjen.
Siden jeg har fri imorgen har jeg barnebarnet på liggebesøk her....
-han sover så godt nå, men jeg regner med jeg må opp litt tidlig imorgen :))



 
  
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...