onsdag 16. februar 2011

pust...pust...pust :)

har altså slutta å røyke, og det har gått utrolig fint...
Ja..egentlig over all forventning.....helt til idag :/
Nå er jeg nemlig veldig usikker på hvordan dette skal gå egentlig !!
Jeg får stadige impulser om å røyke...
stadige snik meldinger til hjernen om at det å slutte ikke er så lurt.. 
-ikke nå iallfall, heller vente litt...sånne dumme saker !!
Og jeg kjenner tiden bare snegler seg avsted... minuttene går veldig veldig sakte idag...
Jeg er VELDIG glad jeg skal på jobb ikveld, får i det minste noe å gjøre da...

Jeg er litt redd for at dette skal bli hverdagen fremover...grøss og gru :(
-men igrunnen tror jeg at det er de fem første dagene som er verst...
dvs. dag 3 og dag 5 av en eller annen grunn !!
-så jeg får kanskje prøve å holde ut idag for å se hvordan det føles imorgen :)
Igrunnen så glir "røykepanikken" ganske fort over 
når jeg konsentrerer meg om andre ting... som å skrive her eller gjøre noe annet.

Jeg synes det er forferdelig "barnslig" å oppføre seg sånn...eller føle seg sånn :/
-bli "sur" -"syns synd i meg selv".... 
Herre Gud...jeg har jo faktisk bestemt meg for at jeg ikke har lyst til å røyke mere,
-så derfor har jeg heller INGEN GRUNN til å føle meg slik....

Livet er jo ment å bli bedre...
man skal jo få bedre kondis, mere TID, mere penger...
lukte bedre...smake mere...
lista er lang med alt som blir bedre uten den røykpakken...
-så derfor....  SMIL :) SMIL :)  -det er en ordre !!

Ha en god dag :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...