tirsdag 8. februar 2011

på ønskelista...

Øverst på ønskelista står Kjøleskap med fryser 
Det er så kjedelig uten frysemuligheter når man er singel og egentlig liker å lage mat.
Jeg må jo nesten spise opp det jeg lager også...
så da blir det ofte samme mat i to dager eller mere...
Selvsagt blir det dyrere også siden jeg aldri kan handle mere tilbudsvarer
en det jeg kan spise før "utgått på dato"

Kjedelig, kjedelig, kjedelig!

Ja, det åpna jo ny butikk her for noen uker siden..
-eller ny åpning av "gamle RIMI"
Selvsagt var det jo en god del tilbud i butikken i den forbindelse :))
og JADA !! -jeg handla inn billig kjøttdeig; 4 pakker til og med !!

Sukk...trodde aldri den skulle ta slutt...

Ikveld har jeg eksperimentert meg frem til en "gryte" av siste pakken,
rakk akkurat holdbarhets fristen også....
Men desverre forduftet matlysten helt under eksperimenteringen...
-har rett og slett ikke veldig lyst å spise kjøttdeig i noen form på en stund.

Var igrunnen samme sak for noen uker siden da jeg kjøpte en stor-pakk kylling bryst.
da var det det som sto på menyen i dager, og jeg laga pai for å bruke opp resten.

Ja,  Kjøleskap med fryser 
bør bli neste "større" innkjøp tror jeg !! 






 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...