tirsdag 30. mai 2017

Ferdig med jobbehelg....

-da er jo akkurat lika kjekt kvar einaste gong...
Sio eg hadde fredag kveld, lørdag dag og søndag kveld...
-blei da heldigvis bittelitt kvalitetstid med dei so var heimom frå by'sio....
Altso minste frøken Bumpen min, -so snart blir 4 år...
-eg treffe'ne alt for skjeldent desverre...
Her er et bilde frå sist ho skulle reisa heim att...
-da var litt kaldare i været då...
Denna heljæ har da vert superfint sommarvær....
-da var vist badetemperatur til og med...

Dei for heim att ganske tidlig på søndagen...
-då var da kommen skoddetrekk her eg bur, -so da var slett ikkje noke badetemperatur meir...

I går ettermiddag når jobbedagen var slutt var eg og ganske ferdig...
-da er so da pleie å vera etter fira daga med vekselsvis kveld-dag vakte....-kan bli litt ør av sånt..
Men eg fekk omsider rydda å vaska i kjøleskapet og kaffi skapet ut på kvelden....
(-ulempen med å ha lite kjøkken er jo at alt for mykje stappast inn i skapena...-og blir vekke...)
-so no er da litt plass i frysen igjen....-og ei heil hylla blei tom inni skapet...

I dag skinne sola og eg bere nyte dagen...
-å gjere på ingenting....-men god samvittighet....
Da er fri idag...

2 kommentarer:

  1. Hej på dej , ja vad tiden går , im är det tretton år sedan jag köpte stugan , och im ska sanna ta studenten . Jag ringer dej nån dag . Ha det så gott

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj...-såg inte komentar för nu tie dager senare...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...