onsdag 27. april 2016

Skrekk og gru...

-det tok tid å fullføre 30 stk...
 Jeg har ikke bare montert ugler de 17 dagene siden sist innlegg...
-men noe skrivemodus har jeg åpenbart ikke vert i...

Disse er for salg til 120 kr pr stk...
(-de to ytterste på begge sider på nederste rekke er reservert)

Jeg har fått en god del nye farger etter jeg begynte på disse...
-så jeg er sånn halvveis iferd med å bestemme en liten flokk til...-liksom...
Planen var jo pause fra dette nå en stund så jeg får se hva det blir til...
-det er kanskje greit å ha fritiden disponibel til andre ting nå når det blir varmere ute...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...