torsdag 7. april 2016

Lite tid...

-til overs til montering av "Uhuu-mi" nå om dagen....
To ble ferdig og fløy avsted sist helg...
-20 er klare med øyne, men har ikke fått nebb...
De resterende 8 ligger her...
En ny kropp er heklet til en spesial bestilling....
-i en farge jeg ikke hadde blant de 30....
Jeg tenker jeg kanskje må erstatte de to som forsvant i helgen også...
-siden planen var å ha 30 klar på en gang...

Nå er det jobbe kveld, påfølgende dag vakt imorgen...
-så fri helg og muligens litt mer tid...

Jeg har hatt en uke med "skrot" mat idag...
-det ble liksom vanskelig å hente seg inn igjen etter klubb og sjokoladekake rester... 
Kosehelg, -bytur på mandag og tretthet og stress siden...
Igår gjorde jeg et realt forsøk på å komme inn på sporet igjen...
-da jeg jo merker at energien forsvinner, -og hodepinen truer oftere.. -på sukker mat...
Men så var det enda en godteri rest fra klubbkvelden i kjøleskapet...
-den spiste jeg opp etter jobbekvelden igår...

Forsøker på ny start idag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...