tirsdag 21. oktober 2014

Besto's stoltheter....

Tenk så heldig er jeg....
-som får være "Besto" til disse to nydelige guttene....
At jeg får være en i "flokken" deres....
-de er jo æresmedlemmer i min "flokk",  -i min "lille boble"...

Det er litt rart å tenke på...
For bare fire år tilbake var jeg helt uvitende... 
-ingen av dem var del av livet mitt på den tiden...
Da var jeg "NY" -og veldig stolte "Besto" til bare en liten "Bump".....
Senere ble jo han til "Store Bumpen"...
-når neste barnebarn meldte sin ankomst året etter....
Da kom "Lille Bumpen" min....
-verdens søteste "Lille Bump" er han...

Siden har min lille "flokk" blitt større og større år for år....
-i dag rommer den tre barn, tre svigerbarn og sju barnebarn.... 
Fire av barnebarna er virkelige "Bumper"...
-de andre tre er ekte bonus...

Heldig er jeg, -det vet jeg godt...
-jeg skulle bare ønske det var mer tid og mulighet til å nyte min heldighet....
Mer tid å tilbringe sammen med disse herlige små....
-mer tid til å bare være "besto"...-liksom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...