søndag 1. juni 2014

"Sprekheten"...

-lar vente på seg...
-enda så flink jeg har vert (-innimellom) med turgåingen min...
 Igår var jeg en tur på besøk hos mamma'n min...
-en blomst, -avlegger jeg fikk til henne ifjor hadde sprunget ut og skulle foreviges... 
(-jeg er forresten sørgelig sjelden på besøk der ute når sant skal sies...)
Her er den:
 -om jeg engang skulle få en hage vil jeg ha en avlegger tilbake...
 Denne er så fin og spesiell, -jeg fikk den av en like fin og spesiell...
Verdens søteste lille dame...
-en av dem som (-sammen med sin husbond) en stund satte gode/glade spor i "min boble"...
Glade spor skal samles på!!

Tilbake til denne "sprekheten" :/
Mamma'n min har altså kjøpt seg en kjole som jeg likte så utrolig godt...
-jeg fikk prøve den igår...
Nå er mamma'n min liten...-og må legge den opp litt...
-til meg var lengden helt iorden, -vidden var det så mye verre med :(
Størrelsen hennes var ett par nummer mindre en min vanlige også.. -skal sies...
-men jeg fikk den da på meg... 
Det var da den så smått innbilte "sprekheten" min forsvant...
-alle utoverlinjene mine ble brutalt synlige... -og jeg tenkte at dette går bare ikke...
Grøss og gru... 
-her må det trimmes om jeg skal ha håp om å få anntydning til midje og sånt...
SÅ tjukk viste jeg ikke at jeg var...-forskrekkelig :o 
-dette kan liksom ikke bare ignoreres...
Tilfeldigvis hadde noen lagt ut en "trimme magen" JUNI utfordring på facebook...
-jeg kopierte selvsagt den, -nå henger den på kjøleskapet her...
Det ser direkte grusomt tungt ut... 
-men jeg tenker jeg får gjøre ett forsøk på gjennomføring likevell...
Dag 1 gikk greit selv om jeg ikke har en eneste liten magemuskel som virker...
 Etter 30 dager er sikkert nevnte kjole utsolgt...
-men om den ikke er det skal jeg prøve den i min størrelse...
-og eventuelt kjøpe den som premie om jeg klarer dette :)

Idag, -søndag den 1 juni... -fridag og helt uten planer...
-blir det kanskje en tur ut å gå...
Det gjelder jo å passe på nå når "utoverlinjene" er så friskt i minnet...

Ønsker alle en strålende fin Juni mnd...
Ta gjerne magetrim utfordringen sammen med meg...
-jeg klarer det kanskje bedre om jeg har dytte hjelp fra andre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...