mandag 30. juni 2014

Siste juni dagen...

-og tid for oppsummering av 30 Day AB Challenge...
Jeg var flittig og det gikk fint de første 9 dagene..
-så glemte jeg det helt...  (-eller, -jeg hoppet på en ny utfordring...)
Jeg fant liksom ut at jeg burde rydde og få litt orden her...
-litt mer skikkelig liksom... 
-siden jeg skulle/skal få gjester og gjesterommet må i bruk til soving også...
Den utfordringen ble vel litt mer en jeg hadde tenkt...
-tok meg nesten tre uker før jeg var endelig var imål...(-ferdig ryddet på fredag...)

Først skulle jeg tømme og rydde opp i et skap...
 Men legg merke til kassene med greier ved siden av skapet...
-under gjestesengen var det også stappfullt...
Alt ble derfor dratt frem og plassert utover... (-som vanlig...



 Alt måtte sees gjennom...-hyller måtte kjøpes og monteres...
-litt etter litt ble sakene sortert og plassert...
(-søppel, -spare på, -gi bort -brennes, -og sånt som ikke er mitt..
Etter hvert som bordet ble tomt ble mer ting dratt frem...
-slagbenken her rommet jo allverden av saker som ikke skulle være der...
Til sist ble soverommet (-alle klærene mine) gjennomrotet -og ryddet igjen...

Det var skikkelig godt å endelig være ferdig med det på fredag...
-i helgen har jeg hatt skikkelig ferie følelse...
 Bare avslapp, -solevær og bading... -kos rett og slett...
 Jeg har 10 jobbedager til før jeg får sommerfri...
-nedtelling pågår...

Ønsker alle en fin ny uke :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...