onsdag 23. april 2014

Tudeluu...

Det ble sommer temperaturer... 
-en rad riktig fine (-og litt travelt med å nyte) dager...
Påsken kom og gikk..
Selv om kameraet har vert med og noen bilder ble tatt....
 -så har jeg ikke hatt noe lyst til å sitte inne for å blogge...

Da blir det lett tids hull og litt strevsomt å komme i rute igjen...
-det har gått 9 dager siden sist innlegg...-lenge??

Vel...-siden sist :
Penicillin kuren avsluttet å ferdig...-jeg overlevde...

Bilen har fått vask og sommerdekk...

Påske tradisjonen "Brenne pølser i en strand" turen...
-gikk også dette året.... -koselig og litt hektisk(-direkte fra jobb fredag)
 Nyeste lille Bumpen med fam. ble med i år...
-vi var en hel skokk...21 stk.mener jeg ble sagt...
Senere den dagen var det kino kveld hos fam Store Bump...
-neste dag formiddagskos hos fam Lille Bump...
Søndag var var jeg en tur på besøk til mamman min...
-fikk årets første vepse stikk...-og tok bilder av en ørn...



Mandag gikk jeg tur...-først rundt Vinnesvatnet, -og så til Skjenestølen...
Tirsdag var det jobb igjen..-og varmt nok til knebukse dag...
-så grilling, reker og utekos hos Fam Store Bumpen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...