lørdag 12. april 2014

Bare resten igjen...

-det kan forståes litt etter ønske...
 Kuren jeg tenkte på egentlig...
-men det passer jo fint på jobbehelgen, -et genser prosjekt...-en bok jeg leser...-osv...
 -det er jo alltid bare resten igjen :)

Resten av denne lørdagen for eks....
-jeg er stuptrøtt...-kjeder meg... -og har vondt i magen...
Innimellom kjennes det som jeg har spist en krokodille...-og den er ikke død!!

Det er faktisk ikke på langt nær så ille som jeg hadde trodd dette her... 
-det går ganske så greit egentlig... -70% av tiden...
Når "krokodillen" slår til, vrir seg, -"gnafser" og romsterer som verst..
-er det best å puste litt sakte...
Ta et glass biola...-eller vann...-og tenke..."-bare resten igjen" 
-til det går over...
Det hjelper å gjøre seg opptatt med noe annet også... 

Drømme om sommer for eksempel...
-og se gjennom gamle bilder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...