fredag 13. januar 2012

Oppdatering...

-av tingenes tilstand...
Været her vest er direkte ufyselig for tiden...
-den ene storkulingen (stormen) avløser den andre...
Ekstra ille der jeg oppholder meg "på liggebesøk" siden været står rett på hele tiden...
-det går faktisk ikke å få åpnet ytterdøren når det blåser og regner som verst...
Så etter en hyggelig klubbkveld igår sto jeg der igjen uten å komme meg inn...
-utestengt gang nr 2...
 
Jeg har altså sovet her hjemme inatt...
-en kald fornøyelse med stormen ulende rundt huset...
Lille Pus ble veldig glad for selskap her igjen...
-han føler seg litt forlatt for tiden...

Jeg er fremdeles 50% sykmeldt, tilstanden i kroppen er ikke noe å skryte av...
-venter på time hos revmatolog (kan visst ta tid)
Humøret er litt sånn "Tussi i Ole Brum aktig" 
-altså ikke mye å skryte av det heller... *sukk*
Lei av meg og lei meg...
(vil en hel del men kommer ikke av flekken tilstand)
Ønsker mye og oppnår lite....usj :/
-lite mestring for tiden...
[det blir ikke så mye bedre av at jeg ikke greier å åpne ytterdøren når jeg vil inn]
I det store å hele så er livet og tilstanden som den har vert noen måneder nå...
-lite fremdrift men jeg henger med fremdeles....
Mestringen med det som skulle til for å kjøpe kamera går like dårlig som alt annet...
-det var kanskje dumt å sette seg slike mål når ting er som de er...

det er jobbehelg denne helgen og jeg har både lørdag og søndag...
-magen knytter seg litt ved tanken på det men det vil vel helst gå bra...
Jeg får manne meg opp og bare utføre som best jeg kan...

Jeg håper snart gnisten kommer tilbake igjen...
-jeg savner at det var gøy å jobbe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...