lørdag 28. januar 2012

Hei hei...

-det har vert veldig lite blogg aktivitet denne januar måneden...
-og den er jo fullført om bare noen dager så jeg rekker ikke stort mer heller....
Grunner er delt...
-jeg bor ikke hjemme og har derfor ikke internett...
-og jeg har utrolig lite nytt(nyttig) å fortelle for tiden...
Vel, det har jeg igrunnen ikke til vanlig heller...
-men NÅ er jeg redd det bare hadde blitt klaging over "vondt'er" og annet negativt rusk..
Det vil jeg jo ikke...
-tilstanden [helsen...eller kanskje u-helsen] er som før...
Det piper (nesten) konstant i ørene...
-fryktelig høyt og plagsomt til tider...blir nærmest desperat noen ganger :/
"Vondt'en" er også ganske konstant...
-men noen bedre og noen verre dager (til og fra noen ekstra ille dager også)  
Og slik går dagene!
 Jeg har kjent et snev av vår et par ganger den siste uken...
-og til min store overraskelse fikk jeg lyst til å vaske inni bilen idag...
Lysten varte bare noen minutter og bilen er like støvete enda...
-men jeg tenkte "Jippi :) -dette er bedring"

Disse små snevene av vår gjør dagene gladere iallfall...
-det føles veldig godt at det går mot lysere tider....

Ønsker alle en riktig fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...