onsdag 16. mars 2011

jobba ferdig....


for idag altså :) som vanlig er det ganske godt å komme seg hjem...
-selv om jeg trives VELDIG godt på jobb !
Jeg trives jo veldig godt hjemme og fri også, spesielt når jeg har prosjekter på gang.
Det har jeg ikke nå, bare et aldri så lite strikke prosjekt.

For tiden går mye av fritiden opp i organisering av ting... og tid....
-det roer seg forhåpningsvis ned etterhvert når alt kommer iorden.
Det er vel sånn det bare er enkelte ganger i livet...
-man spiser, sover, ordner og fikser og jobber...uten å tenke noe mere over det!!
Noen har det slik alltid.... og er vel fornøyd med det...
-mens jeg blir litt "stressa" fordi jeg også behøver "stille" dager...
-dager jeg gjør ingenting...bare ER... filosoferer og lader batteriene !
 
Når jeg tenker etter er det en stund siden jeg har hatt en slik dag nå...
-så nå må jeg nok snart planlegge en liten personlig "Time-Out" 
 
Iallefall begynner jeg å se flere å flere vårtegn ute nå og det er jo bare fantastisk,
kveldene har vert nydelige denne uken....
litt frost igjen ikveld, men likevell får jeg den gode følelsen av at det våres :))
Jeg har savnet kameraet mitt noen ganger denne uken også...
-var veldig flink å ta det med i vesken, men nå har det blitt liggende hjemme lenge.

Jeg skal legge det i vesken nå med det samme, så har jeg det klart ved behov :)


 
 
 
 

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...