torsdag 9. september 2010

Travle dager :)

Livet går i full fart for tiden... vi har fått fantastisk høstvær her... 
Mine dager har gått med til jobb... 
-og fritid har blitt brukt til å nyte livet med barn og barnebarn... 
Med andre ord :)) GODE DAGER!!

Nydelig her for tiden ...

Jeg har forresten kommet så langt at jeg har fått malt skriften på sengen...
Brukte vanlig akrylmaling som jeg blandet selv for å få den fargen jeg ville ha....

Jeg har ikke somla meg til å ta bilde av resultatet...
-men det kommer nok seinere..
Derimot ble det bestemt at jeg behøver litt skrift framme ved hodet også...
-siden det så litt ensomt ut med bare tekst på bakveggen...
Den nye teksten er skrevet men ikke kopiert opp i større enda....sukk!!!

Ny madrasser har jeg troligen fått tak i, men har ikke fått den på plass her enda...
(den finnes i Bergen men håpet er at den kommer ut hit neste uke en gang)

JEG HAR LANGFRI :)) helt til mandag...jippi...!! 
Blir fantastisk å ha hele fire dager fri...
Jeg har planer om litt disse dagene...
-en stor fødselsdag i familien denne uken... 
Det blir feiring på lørdag også litt klargjøring før festen...
-kakebaking, pynting i lokalet osv.... 
Og også noen småting jeg jo burde gjort når jeg først har fri selvfølgelig....
-jeg liker ikke å ha ting jeg MÅ...-så jeg får se hva jeg orker...-rekker og har lyst til...

Har blitt seine kvelden nå, -så jeg får avslutte bloggen for ikveld...
-kommer tilbake med mere oppdatering av senge prosjektet etterhvert :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...