mandag 20. september 2010

sluttført prosjekt :)

Sånn ble resultatet :) jeg er super fornøyd !!
Med tiden skal teppet som ligger i den byttes ut med et saueskinn...
og et kosedyr skal kjøpes (en langøret kanin er planen)


Jeg ser frem mot at lille "kroppen" skal få prøve senga etter hvert...
og håper jo på at den blir godt likt.....

Nå de siste dagene har jeg vert opptatt med dåpskort....
søkt en masse på nett og funnet utrolig mange nydelige blogger...
Jeg har skrekkelig lyst å prøve stempling :))
-det var så mye fint å se på ulike blogger jeg har besøkt...
Jeg har lagt meg til som følger av noen av de jeg fant mest inspirerende :))

Mitt dåpskort er ferdig ikveld.....jeg landa på selvlaget... men ikke scrappet!!
Jeg laget mitt i photoshop... -ble fornøyd med resultatet på det også...
Ellers har jeg hatt jobbehelg.. det er litt verre å jobbe når hodet er fullt av prosjekter.
Nå har jeg fri imorgen og har ingen planer overhode...kanskje litt godt det også!

Tirsdag skal jeg en tur til Bergen... 
hente dåpskjolen som barnebarnet skal bruke neste helg...
-hente dåpsgave og muligens få tid til å kikke litt i butikker også...
Jeg skal se etter stempel... 
-for jeg tror jeg MÅ forsøke å lage et kort eller to  før eller senere...
HJELP...jeg burde nok også finne ut hva jeg skal ha på meg den store dagen...
Så blir det jobbing resten av uken..jeg tror jeg skal få til å lage en kake til dåpen også....
hehe...har jo treningen inne nå fra sist helg :))

Ting på vent:
Joda jeg har jo det....har fått to nattbord som jeg skal fikse litt på...
de er nok ikke så gamle egentlig... 
-og de er ikke noe jeg virkelig brenner for begynne på...
For tiden fungerer de som hylle på badet og har ingen bråhast med å bli nattbord igjen.
Huff huff...
-jeg har nok en del flere ting på vent når jeg tenker etter...
-best å ikke tenke!!
Nå først skal jo barnedåpen gjenomføres....
så får jeg kanskje bli litt mere disiplinert etter det...
få unna det som har ventet lenge.

Men nå er det God Natt herfra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...