mandag 23. august 2010

-på ukjent område :)

Jaha... så skal man da skrive sitt aller første innlegg her.... 
-og hjernen tok visst pause...
Jeg har fundert på dette med blogging en god stund allerede... 
-og i kveld bestemte jeg meg så for å hoppe i det... 
Hvordan det vil gå med aktiviteten her er noe usikkert enda... 
-jeg er slett ikke sikker på hva og hvordan jeg skal bruke bloggen... 
Planen var å dele noen av mine prosjekter med andre... 
-også livet ellers kommer nok til å få litt plass her.

Ja, litt om livet ellers...  -jeg er singel... -bor i et gammelt hus i havgapet... 
-skikkelig landsbygd, der sauene gresser rundt huset.... 
Jeg jobber i helsevesenet, og trives med det. 
Her er ro og fred og masser av natur!!

Jeg har tre voksne barn <3 og et "helt nytt" barnebarn <3

Kastanjehagen står for "drømmen" om huset og hagen jeg ønsker meg...  
-der vi alle kunne samles for gode måltid og hygge både inne og ute.... 
-der det skulle finnes et barnebarn rom :) 
Det skulle vert et langtids prosjekt... -selve opp pussingen... 
-jeg elsker nemlig opp pussing prosjekter... -og jeg elsker gamle hus med sjel

Kanskje drømmen blir sann, kanskje den ikke blir det.... 
-i mellomtiden forsøker jeg skape trivsel etter beste evne i hjemmet jeg nå har... 
-og her er ganske koselig til tider her også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...