fredag 27. august 2010

og tiden går...

Jaha...har ikke vert innpå her på noen dager... 
-først ble jeg syk...og så har jeg jobbet...
Mitt prosjekt står som jeg forlot det mandag...sukk...
-jeg er ikke så effektiv som jeg gjerne vill være....
Men planleggingen har foregått...mest i sirkler i hodet...og en del søk på internett :)

I dag har jeg hatt fri og vert en tur til Bergen... 
-litt shopping ble det denne gangen også...
Kjøpte dyne og pute til senga...-og et sengesett behøvdes også...
-kjøpte et enkelt og nøytralt ett som jeg har planer om å "style" litt....

Ellers ble det mest kikking på utvalget i ulike butikker... 
-jeg er ikke den som shopper så skrekkelig mye...
Liker godt å gå å se på hva som fins...
-og så har jeg gjerne en ting eller to på ønskelista når jeg kommer hjem...
Da blir det en del veiing for og imot før jeg endelig bestemmer meg....
Siden jeg jo bor noen timer fra Bergen og må med ferge for å komme dit, 
-kan det godt være at saken ikke lenger finnes når jeg endelig somler meg til å kjøpe :))  

Impulskjøp skjer likevell innimellom :/ har gjort et i dag...-med lite hell...
Jeg kjøpte en lift gardin til stuen....og selvsagt så passa den ikke i vinduet...
Kjøpte 120cm men burde hatt 140cm...
-sånt er forskrekkelig irriterende når man bor som jeg gjør...
Det går jo ikke å bare enkelt dra og bytte...
Men jeg får se litt på det i morgen...
-muligens det likevell går å bruke den på en eller annen måte....

Nå må nok jeg leite opp sengen min snart her... -man blir trøtt av by turer....
-og jeg har jobbehelg denne helgen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...