tirsdag 24. mai 2016

Hipp Hurra...

-for tøffe Store Bumpen (-som kan salto på trampolinen) på 6 års dagen....
Jeg vet han har hatt nedtelling til denne dagen leeeenge...
-og at det ble vanskelig å sove på grunn av "glede seg" de siste dagene...
Kl 07.00 ringte jeg å sang bursdag sangen for han...
-og etter jobb var det bursdagsselskap...
Jeg tror han har hatt verdens beste bursdag idag...
-han var strålende fornøyd da jeg gikk hjem til meg igjen...
Men jeg måtte synge bursdagssangen til han en gang til før jeg gikk...
-og jeg fikk enda en klem...-og enda en klem...-og enda en klem... 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...