lørdag 14. februar 2015

Valentine

Jeg kjøpte mine blomster selv denne gangen også...
-det finnes slett ikke noen hemmelige beundrere....

At dette bildet ble publisert var en ren glipp...
-jeg holder på lære meg å synkronisere saker her...
Ny mobil telefon, -det tar litt tid å lære og få alt til å fungere liksom...
-det er greit å kunne blogge fra mobilen enkelt..-helst med bilder...
Denne gangen ble det bare overskrift og bilde...
-og så redigering for å få tekste innpå fra nettbrett...
(-det blir for komplisert..)
Jeg må nok teste litt mer...
 -det er jo greit å ha mulighet til å skrive litt når jeg er på reise for.x...
Oftest er det jo da en opplever litt spennende saker..-og kanskje har litt å fortelle....

Det er Valentine's  dagen...
-den store dagen for å feire kjærligheten...
En 14 februar fikk jeg faktisk blomster fra en som hadde veldig lyst å bli min kavaler...
-jeg ble ikke glad en gang... (☆stakkars fyr☆)
Det han ikke viste var at akkurat den datoen var stappfull av var mine tristeste minner...
-og da var de ganske ferske, -bare 5 år gamle...
Idag har det gått 17 år, og som da er det lørdag...
-jeg savner pappa'n min ekstra mye hvert år på denne dagen...
Minnene kommer nærmere liksom...
☆♡♡♡☆
Passe på å vise sitt ♡ -og feire kjærligheten hver eneste dag, -ikke bare denne ene...
-er en fornuftig leveregel...
Det kan brått bli så fryktelig for sent....

☆Ønsker alle en flott lørdagskveld☆

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...