onsdag 11. desember 2013

Desember natt...

-en bortimot søvnløs igjen...
Jeg var bare ikke trøtt denne natten...
-en liten dupp bare... -så våknet jeg og da var det umulig å sovne igjen...

Så inatt har jeg tatt grundig kjøkkenvask og gjort klart til kommende julekaker...
Vil si... -funnet frem enda flere Norgesglass...
-vasket, skiftet etiketter og sånt... 
De polske krystallglassene mine har fått en julerengjøring også...
-de står jo bare å støver ned på øverste hyllen her...

På samme hyllen ligger disse to gamle flotte kokebøkene...
-jeg har ikke lest oppskriftene enda..-men kanskje jeg burde...

Nå er matpakken smurt og frokosten klar...
-og enda har ikke vekkerklokken ringt... -kjekt :) 

Planen er å fortsette etter jobb i ettermiddag/kveld...
-det er litt mer som må pakkes inn...
Og en hel del som må ryddes plass på gjesterommet...
(-enda en gang er det total kaos der inne...)
Sukk :/
 -der settes jo alt som bare må av veien... -og etter litt så blir det mye...liksom...
Julen har stått nedpakket der...
-når jeg nå skulle hente "julen" frem måtte det meste annet frem også...

Men akkurat nå skal jeg glede meg over nyvasket og julepyntet kjøkken..
-så får jeg ta de andre sakene etterhvert...
(-det er jo en viss mulighet for at soving blir første prioritet etter jobben idag..)

Ønsker alle en fin onsdag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...