tirsdag 8. oktober 2013

Nå kanskje...

-det snart kan bli orden på greiene her...
Altså...-klær, -og alle sakene som jeg har dervet å flyttet rundt på...
-både titt og ofte...

Foreldrene Lille Bump var nemlig en tur på Ikea igår...
-og siden de først var der... -sendte jeg en liten ønske/-handleliste...
Logget meg inn på Ikea siden på nett, tok et par bilder og sendte på sms...
-veldig greit :) 
Han kom hit å levert på døren også... -enda greiere syk som jeg var...

Så nå er TV benken litt mer ferdig... 
-det ble altså den reserve løsningen med Ikea kasser...


Litt for små... 
-men langt bedre en de tre tomme hullene jeg har sett på i evigheter...
 Og... -jeg kan plassere noe oppi dem.... -juhuu :)

Så kjøpte jeg usett... -ett stativ til å henge klær på...
Det ble en del større en "i mitt hode" planen var...
-jeg må nok forkorte barnebarn sengen 5-10 cm for å få plass til det...

Men... -det blir BRA...
-kjempebra å endelig få plass til klærene mine... -og oversikt i tillegg...
 Selve jobben (rydde på plass) gjenstår... 
-det får jeg ta i ledige stunder(-blir ikke idag...)
-idag skal jeg ta mamma'n min med meg å reise på besøk til nyeste Bumpen...

Det blir kos !!

2 kommentarer:

  1. Det blev ju bra med de korgarna, gör inget att det är ett litet mellanrum .

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, blev ok detta :) Dom kunde varit lite längre bara, får ca. 20 cm tomt rum bakom... -det syns inte alls, men jag kunde fått plass til mera i dom..
      Ha en trevig dag :)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...