fredag 14. desember 2012

Julestemningen

-kommer snikende litt etter litt...
Jeg skulle liksom bake litt ikveld...-var planen...
-og lage Brendte Mandler... 
Og pakke inn julegaver til bakelukten :)
Jeg startet så fint... -innhandling av nødvendigheter på vei hjem fra jobb...
-ristet mandlene i ovnen... -og fant frem alle ingredienser...
Så viste det seg at kjøkkenvekten var ute av drift...
-og jeg har jo ikke et eneste litermål med vektstreker på... 
Det ble altså ingen baking... -batterier eller litermål må innhandles...
-jeg har jobbehelg (-nå igjen)... -så da må bakingen vente til søndag kvelden...

Jeg har vert på CD jakt idag...-ville ha denne... -men den hadde de ikke...
Igår kunne jeg sikkert fått tak i den (-på bysiden)
-men da kom jeg slett ikke på at jeg ville ha den engang...
Den inneholder bl.a min favoritt Julesang

Jeg lurer på om muligens denne også er vert å høre på... 
Jeg kommer stadig på flere ting til den før omtalte ønskelisten...

  • Fri fra jobb 1 Juledag for.eks... -da hadde jeg blitt så GLAD !!

  • Les Chefs Stekepanne 28cm
  • Les Chefs Traktørpanne 26cm
  • Postkasse.. -har jeg heller ikke...
Her en "iskaldt ute" kveld tenkte jeg det hadde vert fint med...
-en myk flossy badekåpe... 
Deilig å krype inn i når jeg kommer kald og sliten hjem...
-med myke (lange sokker) og flanell "nattbukse" blir jo livet fort behagelig igjen...
  

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...