torsdag 11. november 2010

Mere bilder

Kvelden her igjen... en ganske elendig dag faktisk..
-jeg har fått skulder/arm vondt og måtte vere hjemme fra jobb.
Legetime imorgen og jeg håper, håper det kan fikses enkelt og greit,
men det føles slett ikke bra :/ desverre...

Min "to do" liste er skrevet...og kommet opp på veggen...
redd det ikke skal gå å krysse av for utførte med det første.
Prøver å holde armen så rolig som mulig men verker gjør det likevel.

Her er foto av noen bilder jeg har malt tidligere...


 

Desverre blir ikke bildene gjengitt riktig når jeg tar bilde av dem....
men viser jo litt hvordan de er...

Jeg får nok ta kvelden her... tidlig opp til legen imorgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...